Happy Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Monday 19 September 2011

GateAway - PD


 Last 2 week merupakan minggu paling best.sebabnyer aku telah melarikan diri bersama kengkawan ke PD. 2 week in a row okie aku pegi.gila la..

date: 3rd september aku dan ila pergi lepas kerja.just nice sampai sebab check in pukul 3. kami stay kat The Legend Water Chalet. kira 4 star hotel la. nice view sebab duduk kat bangunan main on land. price noleh tahan la RM358 per night. 


masuk je terus jumpa bathroom.haha.kelakar kan ingat salah pintu tadi.besar jugak la bilik air.ade bath tub gitu.  

hurm ni katil king. ada 2 katil yakni katil king and queen. aku chop queen sbb dekat dengan tingkap.hahaha. 


ni balkoni dia. best la kalau nak honeymoon. cuma tu la breakfast dia tak best sgt.kurenggg..makan kt luar lagi sedap agaknyer.

date: 10 september 2011. aku, yasmin dan hanis kami bertiga decide nak pegi PD tapi hotel lain. nama hotel: The Legend International Water Homes. yang ini  5 star hotel sebab atas air dan every room ada swimming pool.wow! menarik kan. oleh sebab kami bertiga je so ambik yang murah suda.haha.rate dia RM512.70 per night.




bathroom yang sangat luas.boleh main sorok - sorok.hahah.

ni boleh tengok laut dari dalam bilik.scary!! kot2 la ade orang menghendap ke.tak ke naya.muahaha.


tadaa..ini lah pool yang ada dibilik.tapi kecik jela.nak beso ambik la bilik beso maka beso la juga poolnya.berendam best tapi tahan jap je sebab sejuk.haha.

hope dapat pegi lagi tapi seronok la kalau pegi ramai-ramai.nak tenangkan diri pon ok jugak.cuma harga agak mahal la.what to do.5 star hotel kan.

0 comments:

Post a Comment