Happy Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Monday 19 October 2015

Aina's Engagement


Dr. Aainaa Syafini and Airul. Congrats both of you. Another step closer to wedding. Lagi 3 bulan dan dia akan bergelar isteri. *lap air mata* aku sangat drama. wedding orang aku touching, engagement orang aku touching, baby shower orang aku touching. *adehh*

Moga dipermudahkan semua urusan dan diberkati Allah hendaknya. i am so happy for her. kawan susah senang ketika aku baru mengenal erti kehidupan dia alam pekerjaan. *wuu drama uolss*

kawan yang ada bila saat diperlukan. 

aku memang jauh dari kau tapi doa aku tetap tak putus untuk kau. selalu. sentiasa. 

*lap air mata dengan hingus sekali* 


1 comments:

Unknown said...

Aku google nama sendiri nak cari thesis aku published by UM...skali yg aku jumpa article pasal aku by liyana daaa....
i is touching too babe membaca article ko...da branak sorg baru terbaca..ape kes..bahahaha!

lap u babe! slamat menjadi menantu amoo! muahh ciket!

Post a Comment